Alla inlägg under februari 2010

Av Nora - 9 februari 2010 20:06

Hej igen!

 

Dagen:

Först skola. Och elevens val.

Sen hem med Frida.

Vi öva på sångerna. 

Sen när hon hade gott hem så duschade jag 

och sen åt jag.

 

Och snart ska det komma en ny blogg.

www.gottegrisarna.bloggplatsen.se

Kolla den.

 

Puss och kram.

Ha det bra.  

Av Nora - 5 februari 2010 17:03

Tjenixen pixen!


Jag har inte skrivit på ett litet tag.

Men nu när jag har tråk kan jag passa på.

 

Igår fick vi veta vad vi skulle ha på elevens val.

Jag valde musikal och det fick jag:)

Det var vissa som inte fick idrott och blev sketa sura;P

 

Men jag e nöjd iallafall.

 

Sen har vi jobbat på våran egen musikal.

Vi har valt låtar och lite sånt.

Snart ska jag gå och skriva en scen.

(Där jag är med)

 

Vissa säger att jag inte har huvudrollen:(

Men,men jag tycker iallafall att det är en huvudroll:D

 

Nu ska jag gå och göra annat, förhoppningsvis ngt roligt.

 

Tack och hej leverpastej    

Presentation


Hejhej.
Jag är en glad och positiv tjej på snart 13 år.

Om du känner för det så kan du titta in på klackskorna.bloggplatsen.se
Puss och kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du kunna offra livet för min skull?
 Nej, absolut inte
 Nej
 Ja, såklart jag skulle
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards